ارائه مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری درشرایط تحریم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری درشرایط تحریم دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری درشرایط تحریم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری درشرایط تحریم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری درشرایط تحریم :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تحریم ها که باهدف اعمال فشار روی کشور موردنظر برای تغییر سیاستهای خود انجام میشوند اثرات مختلف سیاسی فرهنگی اقتصادی و اجتماعی به بار خواهند آورد یکی ازمهمترین آنها اثرات اقتصادی می باشد و دیگرپیامدها نیز بطور غیرمستقیم براقتصادتاثیر میگذارند برای کاستن ازاثرات زیانبار تحریم ها و تبدیل آنها به فرصت مدیریت صحیح بخشهای مختلف کشور درزمان تحریم مهمترین چالش و دغدغه می باشد قرن حاضر عصراطلاعات و دانش است دراقتصاد پیچیده و شدیدا رقابتی امروز مدیریت درست حجم زیاد اطلاعات و دانش موجب اثربخشی تصمیمات خواهد شد مشتری ازارکان اصلی اقتصاد میباشد که جذب دانش او و مدیریت آن برای موفقیت سازمان ها درتجارت خود بسیارضروری شده است دراین تحقیق بااستفاده ازمدلسازی معادلات ساختاری بدنبال بررسی اثرات تحریم روی مدیریت دانش مشتری و ارایه مدلی با استفاده ازمفاهیم مدیریت دانش مشتری دراقتصادمورد تحریم بودیم تاشاید بتوان اثرات تحریم را تقلیل داد و باعث بهبود فعالیت های اقتصادی سازمان ها و شرکت ها شد طبق مدل ارایه شده اثرات مهم تحریم و زیرمجموعه های آن و مولفه های مهم مدیریت دانش مشتری درزمان تحریم مشخص گردیدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.