تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در وفادار ساختن به برند از طریق اعتماد به برند)مطالعه موردی: تلویزیون سونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در وفادار ساختن به برند از طریق اعتماد به برند)مطالعه موردی: تلویزیون سونی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در وفادار ساختن به برند از طریق اعتماد به برند)مطالعه موردی: تلویزیون سونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در وفادار ساختن به برند از طریق اعتماد به برند)مطالعه موردی: تلویزیون سونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در وفادار ساختن به برند از طریق اعتماد به برند)مطالعه موردی: تلویزیون سونی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

برندها به عنوان دارایی های نامشهود یکی از با ارزش ترین دارایی هایی هستند که شرکت ها دارند. امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و سازمان ها نباید فقط به رضایتمندی مشتریان متکی باشند، آنها باید مطمئن شوند که مشتریانرضایتمندشان وفادار هم هستند. این منحصر به فرد بودن ممکن است از ارتباطات برند، کیفیت خدمات، اعتماد به برند و وفاداری به برند زمانی که مشتریان در تعامل و استفاده از برند هستند منتج شود. بنابراین هدف از این تحقیق بررسی تاثیر ارتباطات برند وکیفیت خدمات در وفادار ساختن به برند از طریق اعتماد به برند می باشد. بدین منظور استفاده کنندگان از تلویزیون سونی درشهرستان شیراز به عنوان جامعه آماری تلقی گردیده که به علت نامحدود بودن جامعه آماری و عدم دسترسی به همه آنها نمونه ۱۹۱ تایی به روش تصادفی ساده انتخاب و در تابستان سال ۱۹۹۱ و با استفاده از پرسشنامه استاندارد محقق زهیر و همکاران۱۱۱۱ ( مورد بررسی ( قرار گرفت. از سوی دیگر برای بررسی رابطه میان متغیرهای تحقیق از ضریب همبستگی پیرسون و برایآزمون فرضیه های تحقیق از تکنیک تحلیل مسیر برپایه مجموعه ای از تحلیل رگرسیون چند گانه با استفاده از نرم افزار SPSS انجام گردید. نتایج نشان می دهد که کیفیت خدمات از طریق اعتماد به برند باعث وفاداری به برند می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.