بررسی رابطه میان فعالیتهای پیشبرد فروش و جذب توریسم خارجی مورد مطالعه شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان فعالیتهای پیشبرد فروش و جذب توریسم خارجی مورد مطالعه شهر تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان فعالیتهای پیشبرد فروش و جذب توریسم خارجی مورد مطالعه شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان فعالیتهای پیشبرد فروش و جذب توریسم خارجی مورد مطالعه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان فعالیتهای پیشبرد فروش و جذب توریسم خارجی مورد مطالعه شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بازاریابی گردشگری فرایندی است تعاملی، میان عرضهکنندگان و گردشگران که طی آن کالاهاو خدمات گردشگری در محیطی که خاص این صنعت است، مبادله میشود. مسئله اصلی تحقیق حاضر تبیین رابطه میان مولفههای پیشبرد فروش با جذب توریسم خارجی در استانتهران می باشد. برای پاسخ به مساله مذکور و با توجه به مدل مفهومی چهار فرضیه تدوین شده است. از اینرو ۲۸۱ نفر از گردشگران خارجی به روش غیر احتمالی در دسترس انتخابشده است. و با بهره جستن از روش همبستگی فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفته است. با توجه به نتایج آزمون فرضیه ها مشخص گردید که از میان فعالیتهای پیشبرد فروش،هر ۴ مولفه مورد بررسی با جذب گردشگران خارجی در شهر تهران رابطه مثبت و معنی داری دارد. بطوریکه مولفه تبلیغات با ضریب ۵۶۵۶ ؛ مولفه تشویق با ضریب ۷.۵۷ ، روابط عمومی باضریب ۵۶۵۲ و همچنین فروش شخصی با ضریب ۵.۵۷ رابطه مثبت و معنیداری با جذب گردشگران خارجی داشته است. بر این اساس پیشنهاد میگردد، سیاستگذاران جهت توسعه توریسم، فعالیتهای پیشبرد فروش را مدنظر قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.