بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و دانا در سطح استان لرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و دانا در سطح استان لرستان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و دانا در سطح استان لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و دانا در سطح استان لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرکاربرد فناوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه ای ازسوی نمایندگان بیمه ایران و دانا در سطح استان لرستان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی و از لحاظ روش جزء تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی و از لحاظ شیوه گردآوری دادهها یک تحقیق کمی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه نمایندگان بیمه ایران و دانا در سطح استانلرستان میباشد که در سال ۱۹۳۱ در این سازمانها مشغول به فعالیت هستند که ۱۲۱ نفر مربوط به نمایندگان بیمه ایران و ۱۱ نفر مربوط به نمایندگان بیمه دانا میباشند.نمونه آماری با برآوردی از جامعه آماری و با استفاده از جدول مورگان وکرجسی به روش تصادفی ساده به تعداد ۱۲۱ نفر ) ۳۲ نفر بیمه ایران و ۹۳ نفر بیمه دانا( انتخاب گردید. ابزار اندازهگیری فناوری تجارت الکترونیک پرسشنامه ۱۳ گویه ای بوساکورن و دیتر و ابزار اندازهگیری آمیخته بازاریابی پرسشنامه ۲۱ گویه ای برگرفته از پژوهش یو و همکاران میباشد. نتایج بدست آمده از تحلیل رگرسیون نشان داد که کاربرد فناوری تجارت الکترونیکبر آمیخته بازاریابی خدمات بیمهای از سوی نمایندگان بیمه ایران و دانا تاثیرگذار است.. همچنین نتایج نشان داد که تفاوت معنی داری بین فناوری تجارت الکترونیک در بیمه ایران و دانا وجود دارد در حالی که بین بیمه ایران و دانا در زمینه آمیخته بازاریابی خدمات بیمهای تفاوت معنی داری وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.