بررسی تاثیر هوش هیجانی فروشندگان بر رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش هیجانی فروشندگان بر رضایتمندی مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش هیجانی فروشندگان بر رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش هیجانی فروشندگان بر رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش هیجانی فروشندگان بر رضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق تعیین تاثیرهوش هیجانی فروشندگان تلفن همراه بررضایت مندی مشتریان درشهرتبریز می باشد این پژوهش ازحیث هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی ازنوع توصیفی ـ همبستگی می باشد جامعه اماری پژوهش شامل کلیه فروشندگان تلفن همراه درشهرستان تبریز دارای مجوز فعالیت صنفی و مشتریان گوشی تلفن همراه می باشند که درمجموع ۱۴۸فروشنده مجاز را شامل میشود پس ازبراورد حجم نمونه تعدادنمونه اماری ۱۰۷فروشنده و تعدادمشتریان ۳۸۴نفر تعیین شدند که ازطریق نمونه گیری تصادفی طبقه ندی شده طبق جدول مورگان انتخاب شده بودند برای جمع اوری اطلاعات ازپرسشنامه پنج گزینه ای طیف لیکرت استاندارد سیبریاشیرینگ برای هوش هیجانی براساس مدل گلمن و پرسشنامه رضایتمندی مشتریان براساس مدل فورنل استفاده شده است بااستفاده ازازمون الفای کرونباخ پایایی پرسشنامه ها به ترتیب ۰/۸۶و۰/۶۹ بدست آمد و برای تحلیل داده ها ازازمون رگرسیون استفاده شد نتایج تحقیق نشان داد که هوش هیجانی فروشندگان تلفن همراه بررضایتمندی مشتریان تاثیر داشته و بعدهمدلی هوش هیجانی بیشترین تاثیر را بررضایتمندان مشتریان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.