بررسی تاثیر مولفه های SP بر میزان تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی ازطریق تصویر برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مولفه های SP بر میزان تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی ازطریق تصویر برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مولفه های SP بر میزان تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی ازطریق تصویر برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مولفه های SP بر میزان تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی ازطریق تصویر برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مولفه های SP بر میزان تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی ازطریق تصویر برند :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر سنجش تأثیر بررسی تاثیر مولفه های sp بر میزان تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی از طریق تصویر برند بوده است . روش تحقیق حاضراز نظر هدف تحقیق کاربردی، به لحاظ نوع توصیفی و از جهت جمع آوریداده ها میدانی بوده است . جامعه آماری مورد نظرکلیه شرکت کنندگان در کنفرانس های ملی و بین المللی اجرا شده در دانشگاه های استان گیلان می باشند که نتایج این پژوهش نشان می دهد که مولفه های SP بر تصویر برند و مولفه های SP بر تمایل به شرکت مجدد در کنفرانس علمی و مولفه های SP بر تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی رابطه داشته و نیز تصویر برند بر تمایل به شرکت مجدد در کنفرنس های علمی تاثیر دارد و مولفه های SP به واسطه تصویر برند بر تمایل به شرکت مجدد در کنفرانس های علمی و نیز مولفه SP به واسطه تصویر برند بر تمایل به شرکت در کنفرانس های علمی رابطه دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.