بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

دانش به عنوان یک سرمایه و دارایی ناملموس جایگاه مهمی در سازمان ها پیدا کرده است. به کارگیری هرچه بهتر و موثرتردانش سازمانی به صورت سازماندهی شده و تلفیق آن در فرهنگ سازمانی، پیشرفتی قابل توجه از لحاظ اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی در سازمان ها ایجاد می کند. در این مقاله به بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در شعب بانک ساماناستان تهران پرداخته شده است. با توجه به اهداف پژوهش و افزایش دقت آن از نمونه گیری استفاده نشده است و نمونه در نظر گرفته شده از جامعه آماری، کلیه روسا و معاونین شعب بانک سامان استان تهران می باشد. تعداد جامعه آماری مورد مطالعه ۲۶۱نفر می باشد که از این تعداد ۲۵۶ نفر همکاری نمودند. ابزار سنجش این پژوهش دو پرسشنامه استاندارد فونگ و چوی ) ۱۰۰۲ ( و اسواید و ویگند ) ۱۰۰۲ ( است. فرضیات پژوهش ازطریق آزمون های آماری تحلیل همبستگی پیرسون، برازش رگرسیون و برازش مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارهای LISREL و SPSS مورد سنجش قرار گرفته است. نتایج پزوهش نشان می دهد که مدیریت دانش بر کلیه زیر شاخص های کیفیت خدمات الکترونیک از جمله کیفیت اطلاعات، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، اطمینان خاطر، قابلیت استفاده وب سایت و شخصی سازی تاثیر مستقیم و مثبت دارد. در انتها پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت ارتقای کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.