بررسی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک وپیامدهای آن مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک وپیامدهای آن مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک وپیامدهای آن مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک وپیامدهای آن مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک وپیامدهای آن مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر باهدف بررسی اثرات مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک و پیامدهای در استان مازندران به انجام رسیده است. جامعه آماری پژوهش، را شعب بانک ملت استان مازندران و و ۴۸۳ نفر از مشتریان این بانکها به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخابو پرسشنامه پژوهش در بین آنها توزیع گردید. داده های جمع آوری شده از طریق معادلات ساختاری با استفاده از دو نرم افزار Spss و PLS تجزیه وتحلیل گردید. نتایج حاصل از تحلیل نشان داد که مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری با ابعاد ویژگی خدمات )اطلاعات دریافت شده، راحتی و کانالهایدریافتی اطلاعات( رابطه مثبت ومعنادار داشته، همچنینرابطه بین مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان و ابعاد کیفیت رابطه و پیامدهای )اعتماد، تعهد، رضایت، کیفیت کلی، حفظ، وفاداری نگرشی و رفتاری( آن نیز تائید گردید. در بررسی اثرات میانجیگری نیز مشاهده گردید که نقش میانجیگریاطلاعات دریافت شده در رابطه بین ECRM و کیفیت کلی، اعتماد، وفاداری نگرشی ورفتاری تائید ودر رابطه بین ECRM و رضایت، تعهد و حفظمشتری تائید نگردید. نقش میانجیگری راحتی نیز در رابطه بین ECRM و حفظ، وفاداری نگرشی ورفتاری مردود و در سایر روابط مورد تائید قرار گرفتدرنهایت نیز نقش میانجیگری کانال ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت و یافته ها حاکی از مورد تائید واقع شدن نقش میانجیگری کانال ارتباطی در رابطه بین ECRM و اعتماد، تعهد و حفظ مشتریان بوده است. ضمن اینکه تنها در رابطه بین اجرای ECRM و اعتماد مشتریان، نقش میانجیگری هر سه بعد ویژگی خدمات مشتری محور مورد تائید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.