اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندی برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندی برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندی برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندی برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندی برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

علیرغم رشد روز افزون علاقه به درک رفتارهای مربوط به نام تجاری کارکنان در صنایع خدماتی، پژوهش در این زمینه بر تاثیر پایبندی کارکنان به برند و محدود کردن حمایت تجربی تاکید دارد. اگرچه پایبندی به برند، رفتارهای تجاری کارکنانرا تبیین میکند، پایبندی در یک ارتباط از طریق اعتماد موثر خواهد بود. بنابراین ، این پژوهش به یکپارچه سازی اعتماد به برند پرداخته و به تجزیهوتحلیل رابطه بی اعتماد به برند و پایبندی به برند بر رفتارهای شهروندی برند کارکنان می پرداز د.دادهها از ۱۱۳ نفر از کارکنان بانک صادرات استان کرمانشاه جمعآوری شده است. یافتهها نشان میدهند که اعتماد به برند ، تاثیر معنیداری بر رفتارهای شهروندی برند داشته همچنی تاثیر پایبندی به برند را بر روی این رفتارها وساطت می کنند. یگانگی این پژوهش، ادغام اعتماد به نام برند برای تاثیر آن بر پایبندی و رفتارهای شهروندی برند کارکنان و همچنین ارایه حمایت تجربی برای رابطه آنها در زمینه بانک میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.