عوامل موثر در طراحی مدل های کسب و کار الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر در طراحی مدل های کسب و کار الکترونیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر در طراحی مدل های کسب و کار الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر در طراحی مدل های کسب و کار الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر در طراحی مدل های کسب و کار الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

شروع هزاره دوم با تغییرات بی سابقه همراه بوده است. طی چند سال، صنایع شدیداً تغییر کرده است و صدها هزار نوع کسب و کار جدید در اثر تکنولوژی های دیجیتالی به وجود آمده است. تکنولوژی های جدید مثلاینترنت، تلوزیون دیجیتال، تلفنهای همراه ، و ابزارهای هوشمند خانگی به مرحله تولید انبوه رسیده اند و در حال ایجاد تحولی در تجارت هستند که از دوران انقلاب صنعتی تا کنون دیده نشده است. این تحولات تا جاییبوده است که بسیاری آن را انقلاب کسب و کار الکترونیکی نامیده اند و عقب افتادن از سیر این تحول نتیجهای جز منزوی شدن در عرصه اقتصاد جهانی نخواهد داشت. رشد این کسب و کار ها و استقبال عموی از آنها سببتوجه ویژه سازمانها به این حوزه و هر چه بیشتر رقابتی شدن آن می شود . رقابتی که بسیار سخت تر از محیط تجاری فعلی است، چرا که این محیط بسیار پویا و متغیر بوده و برای بقاء و مبارزه در این محیط نیازمند مدل های جدید می باشیم، مدل هایی که سبب برتری رقابتی می گردد در غیر این صورت شکست ما تضمین شدهمی باشد. در این مقاله به بررسی و تشریح کسب و کار الکترونیک و مدل های آن از دیدگاه برخی صاحبنظران پرداخته شده و در انتها اجزاء این مدلها به صورت مقایسه ای معرفی گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.