رقابتی پایدار در شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی استان گلستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رقابتی پایدار در شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی استان گلستان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رقابتی پایدار در شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رقابتی پایدار در شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رقابتی پایدار در شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های صنایع غذایی استان گلستان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش چگونگی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار در شرکت های صنایع غذایی استان گلستان به روش مدلسازی معادلات ساختاری مورد شناسایی قرار می گیرد.تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوریداده ها توصیفی – همبستگی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات و داده ها از مطالعات کتابخانه ای و توزیع پرسشنامه استفاده شده است.درابتدابابهره گیریازمنابع کتابخانه ای(کتابهای فارسی،کتب ومقالات لاتین پیرامون متغیرهای آشکار و پنهان تحقیق) مبانی نظری تحقیق تدوین گردید. نمونه گیری به روش قضاوتی(مبتنی بر نظر خبرگان) انجام شده و پس از طراحی پرسشنامهبراساس ادبیات تحقیق،جهت پیش آزمون بین خبرگان صنایع غذایی وآکادمیک توزیع و پس از سنجش پایایی، پرسشنامه نهایی بین ۱۳۰ نفر ازکارکنان شرکت های صنایع غذایی مستقر دراستان گلستان توزیع شد. سپس باجمع آوری پرسشنامه،دادههای مربوط به آن بااستفاده ازنرم افزارهایLISREL و SPSS موردتجزیه وتحلیل وتأثیرمتغیرها نیز موردبررسی قرارگرفت. نتایج این پژوهش نشان می دهد که رابطه معناداری بین بکارگیری فناوری اطلاعات در شرکت های مورد بررسی و ایجاد مزیت رقابتی پایدار در آنها وجود دارد. مطابق نتایج تحقیق در بین فرضیات فرعی تعریف شده نیز ویژگیهای مدیریتی بیشترین تاثیر را بر بکارگیریفناوری اطلاعات داشته است.در انتهای تحقیق نیز پیشنهاد شده شرکتهای صنایع غذایی، توجه به ویژگیهای مدیریتی از جمله داشتن دانش مدیریتی و فنی مدیر شرکت در زمینهIT و همچنین رویکرد مدیریت به مقوله نوآوری را در اولویت قرار دهند تا با بهره گیری از آن، شاخصهای شناخته شده موثر بر مزیت رقابتی پایدار حاصل شده و در نهایت موجب برتری طولانی مدت و پایدار رقابتی شرکت میان شرکتهای رقیب گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.