رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

درتحقیقات اخیر، مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی و شناسایی عوامل موثر بر آن بسیار مورد توجه بوده اند بنابراین، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی می باشد. جامعه آماری تحقیقشامل کلیه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ است که پس از نمونه گیری بهروش غربالگری تعداد ۱۴۷ شرکت انتخاب شده اند. برای آزمون فرضیه تحقیق از معیارهای رقابت در بازار محصول و مدیریت سود ناشی از اقلام تعهدی ارائه شده توسط لاکساما و یانگLaksmana & yang2014 استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که رقابت در صنعت ، مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی را افزایش می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.