تبیین رابطه بین رضایتمندی، ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با نقش واسطهای اعتماد مشتریان (مورد مطالعهصندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین رابطه بین رضایتمندی، ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با نقش واسطهای اعتماد مشتریان (مورد مطالعهصندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین رابطه بین رضایتمندی، ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با نقش واسطهای اعتماد مشتریان (مورد مطالعهصندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین رابطه بین رضایتمندی، ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با نقش واسطهای اعتماد مشتریان (مورد مطالعهصندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین رابطه بین رضایتمندی، ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با نقش واسطهای اعتماد مشتریان (مورد مطالعهصندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تبیین رابطه بین رضایتمندی، ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با نقش واسطهای اعتماد مشتریان به صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد میباشد. از آنجائیکه هدفمحقق بررسی رابطه بین چهار متغیر در صندوق بیمه محصولات کشاورزی بانک کشاورزی استان یزد میباشد، نوع تحقیق براساس هدف کاربردی و براساس شیوه گردآوری دادهها، روش تحقیق توصیفی ازنوع همبستگی میباشد. جهت جمعآوری اطلاعات آمیختهای از مطالعات کتابخانه و میدانی صورت گرفت. براساس مطالعات کتابخانهای مبانی نظری تحقیق تدوین گردید. براساس روش میدانی دادههایمورد نیاز گردآوری شد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه بیمهگذاران صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد که جمعاً ۱۶۷۸۰ نقر بودند، تشکیل میدهد. تعداد افراد نمونه آماری بر مبنای جدول مورگان ۳۷۵ نفر تعیین و از روش تصادفی استفاده شده است. مقیاس اندازهگیری سؤالات پرسشنامه طیف لیکرت پنج گزینهای بودهاست. به منظور آزمون فرضیههای پژوهشاز نرمافزارLISREL استفاده شد. نتایج این پژوهش حاکی از آن بود که تمامی فرضیهها مورد تأیید قرار گرفتند. همچنین نتایج نشان داد که شدت رابطه بین رضایتمندی و اعتماد مشتریان برابر با۰/۷۷ و شدت رابطه بین ارزش درک شده و رضایت مشتریان برابر با۰/۷۶ میباشد، که نسبت به مابقی روابط از شدت بیشتری برخوردار میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.