تبیین تاثیرجذابیت و قابلیت استفاده وب سایت ها در پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از تئوری مجموعه های راف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین تاثیرجذابیت و قابلیت استفاده وب سایت ها در پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از تئوری مجموعه های راف دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین تاثیرجذابیت و قابلیت استفاده وب سایت ها در پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از تئوری مجموعه های راف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین تاثیرجذابیت و قابلیت استفاده وب سایت ها در پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از تئوری مجموعه های راف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین تاثیرجذابیت و قابلیت استفاده وب سایت ها در پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از تئوری مجموعه های راف :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پیشرفت در زمینه تکنولوژی نقش مهمی دراستراتژی بانک های تجاری ایفا می کند. امروزه مشتریان میتوانند از طریق وب سایت، آگاهی لازم نسبت به محصول را بدست آورند. جذابیت وب سایت نقشمهمی در زمان ماندگاری کاربر و بالا بردن انگیزش برای کاوش و جستجو گری بازی می کند .در این راستا پژوهش حاضر قابلیت استفاده و جذابیت وب سایت بانک ملی ایران را مورد ارزیابی قرار می دهد.بدین منظور در تحقیق حاضر پس از بیان مفهوم متغیرهای جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت ها، به منظور بررسی نقش کلیدی این متغیر ها به عنوان عوامل تعیین کننده در پذیرش بانکداری اینترنتی با در نظر گرفتن میزان پذیرش بانکداری اینترنتی به عنوان صفت تصمیم گیری و در نظر گرفتن صفات وضعیت مختلف و حالات متصور برای آن ها، با استفاده از نرم افزار Rose2 تحلیل داده ها انجام شد. لذاطرح مفهومی این پژوهش دربرگیرنده دو سطح جذابیت و قابلیت استفاده از وب سایت ها می باشد، که با استفاده از ابزار پرسشنامه در یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی در بین نمونه آماری از مشتریانبانک ملی ایران مورد آزمون قرار گرفت. با مقایسه تفاوت های بین موارد مختلف، مجموعه قوانین تولید شد تا میزان تاثیر هریک از متغیرها بر میزان پذیرش بانکداری اینترنتی را بیان کند. که هر قانون در این پژوهش، بیان روابط بین صفات توصیفی با صفت تصمیم گیری می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.