تاثیرفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر افزایش ارزش ویژه مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر افزایش ارزش ویژه مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر افزایش ارزش ویژه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر افزایش ارزش ویژه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر افزایش ارزش ویژه مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

قرن ۲۱ فرصتها و چالشهای بسیاری را برای جهان بدون مرز ما فراهم آورده است. مدیران دائماً با محیطی پویا و بههمپیوسته بینالمللی مواجه میشوند. با توجه به علاقه رو به رشد استفاده از رسانههای اجتماعی در میان برندهای لوکس،این مطالعه باهدف شناسایی ویژگیهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و بررسی تأثیر آن بر فعالیتهای درک شده، ارزش کسبشده، ارزش ویژهی روابط، ارزش ویژهی برند و ارزش ویژهی مشتری از طریق مدلسازی معادلات ساختاری انجامشدهاست. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی، از حیث روش جمعآوری اطلاعات پیمایشی و به لحاظ تبیین روابط بین متغیرها همبستگی ست. برای دستیابی به اهداف این مطالعه از جامعه مشتریانی که در مراکز لوکس تردد میکنند، نمونهای به حجم ۳۸۴ نفر به روش تصادفی خوشهای انتخاب و از ابزار پرسشنامه استانداردشده که روایی آن به روش محتوا و پایایی آن توسط آلفای کرونباخ مورد تصدیق قرار گرفت استفادهشده است. همچنین جهت تست فرضیهها از نرمافزارهایAmos و Spss استفادهشده است. نتایج حاصل از معادلات ساختاری نشان داد که تلاشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی اثر مثبت بر ارزش کسبشده، ارزش ویژه روابط و ارزش ویژهی برند داشته است. همچنین مشاهده شد که ارزش کسبشده اثر منفی بر ارزشویژهی مشتری، ارزش ویژهی روابط اثر مثبتی بر ارزش ویژهی مشتری داشته است. همچنین ارزش ویژهی برند اثر مثبت با اهمیتی بر ارزش ویژهی مشتری نشان نداده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.