بررسی و تعیین نقش انتظارات مشتریان و توزیع اطلاعات بر قیمت در بازارهای تعیین قیمت توسط مشتریان NYOP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تعیین نقش انتظارات مشتریان و توزیع اطلاعات بر قیمت در بازارهای تعیین قیمت توسط مشتریان NYOP دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تعیین نقش انتظارات مشتریان و توزیع اطلاعات بر قیمت در بازارهای تعیین قیمت توسط مشتریان NYOP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تعیین نقش انتظارات مشتریان و توزیع اطلاعات بر قیمت در بازارهای تعیین قیمت توسط مشتریان NYOP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تعیین نقش انتظارات مشتریان و توزیع اطلاعات بر قیمت در بازارهای تعیین قیمت توسط مشتریان NYOP :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تعامل طبیعی و هزینه پایین حراج سبب رشد و گسترش این مکانیسم تعیین قیمت در جهان شده است.هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر انتظارات مصرف کننده، توزیع اطلاعات بر حداقل قیمت در بازارهای تعیین قیمت بوسیله مشتریانNYOP می باشد. این مطالعه یک مطالعه مروری است که با استفاده از کلید واژه های اختصاصی در موتورهای جستجو شاملScience direct ،SID ، Scholar ، Google و بانک های مقالات بازاریابی، در ایران و جهان به دو زبان انگلیسی و فارسی استخراج گردید. در ارتباط با انتظارات مصرف کننده اگر مشتری قیمت واقعی در نظر گرفته شده در توزیع را بداند سود خرده فروشدر این بازار بالا می رود .در صورت خوشبینی یا بدبینی مصرف کننده، آسیب فراوانی به فروشنده وارد می شود.اطلاعات به اشتراک گذری شده در شبکه های دیجیتال می توانند رفتار مناقصه کنندگان را تغییر و در نتیجه استنباط و رفتار فروشندگان را در بازار هایNYOP را تغییر دهند.نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که در رابطه با انتظارات مصرف کنندگان اگر مشتری به درستی توزیع واقعی حداقل قیمتها را پیش بینی کند این امر به سود فروشنده خواهد بود.در خصوص توزیع اطلاعات در مناقصه ها نیز انتشار اطلاعات می تواند بسته به اعتقادات خریداران درباره هزینه فروشندگان، سود فروشندگان را کم یا زیاد کند و همچنین ساختار شبکه های اجتماعی محرک بزرگی در انتشار اطلاعات می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.