بررسی متغیرهای سازمانی موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردتئوری مجموعه های راف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی متغیرهای سازمانی موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردتئوری مجموعه های راف دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی متغیرهای سازمانی موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردتئوری مجموعه های راف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی متغیرهای سازمانی موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردتئوری مجموعه های راف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی متغیرهای سازمانی موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردتئوری مجموعه های راف :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه امروزه مهمترین دارایی اغلب سازمان ها، مشتریان آن ها هستند، امروزه مدیریت ارتباط با مشتری گامی موثر برای نیل به کامیابی و موفقیت در کار و فعالیت، تامین رضایت مشتریان، افزایشروحیه کاری پرسنل و نهایتا کسب و تحصیل سود و منفعت بیشتر برای یک موسسه مالی یا بازرگانی می باشد. عوامل متعددی وجود دارند که در ارتباط با موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری موثر می باشندکه در تحقیق حاضر به متغیرهایی از جمله: کارکنان، رهبری و ساختار سازمانی که از ابعاد اصلی در نظر گرفته شده برای متغیرهای سازمانی هستند پرداخته شده است. بدین منظور در تحقیق حاضر پس ازبیان مفهوم متغیرهای سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری، به منظور بررسی نقش کلیدی متغیر های سازمانی به عنوان عامل تعیین کننده در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن میزانموفقیت این متغیر به عنوان صفت تصمیم گیری و در نظر گرفتن ویژگی های وضعیت مختلف و حالات متصور برای آن ها، با استفاده از نرم افزارRose2 تحلیل داده ها انجام شد. جامعه آماری مورد بررسی در این تحقیق مدیران و کارشناسان بانک ملی می باشد و ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش، پرسش نامه می باشد. با مقایسه تفاوت های بین موارد مختلف، مجموعه قوانین تولید شد تا میزان تاثیر هریک ازمتغیرهای سازمانی بر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری را بیان کند. که هر قانون در این پژوهش، بیان روابط بین ویژگی های شرطی با ویژگی های تصمیم گیری می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.