بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید و حسرت پس از خرید در بین خریداران محصولات شرکت جی ال ایکس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید و حسرت پس از خرید در بین خریداران محصولات شرکت جی ال ایکس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید و حسرت پس از خرید در بین خریداران محصولات شرکت جی ال ایکس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید و حسرت پس از خرید در بین خریداران محصولات شرکت جی ال ایکس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید و حسرت پس از خرید در بین خریداران محصولات شرکت جی ال ایکس :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از اهداف مهم بازاریابی، بررسی انگیزه های خرید و کاهش عوامل مؤثر بر حسرت پس از خرید می باشد. این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه خرید و حسرت پس از خرید در بین خریدارانمحصولات شرکت جی ال ایکس صورت پذیرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و بر اساس ماهیت و روش، از نوع پژوهشهای توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری کلیه خریداران محصولات جیال ایکس از تاریخ اول فروردین ۱۳۹۳ تا پایان اسفندماه ۱۳۹۳ می باشد که این تعداد بالغ بر ۱۸۹۲۷۰ نفر می باشد نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۳ نفر تعیین شد. نمونه گیری به صورتتصادفی خوشه ای انجام پذیرفته است. پرسشنامه مورد استفاده در این بررسی از مقاله پیتر دیوید کلارک ۲۰۱۳ ) با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید استخراج شده است برای تحلیل داده ها از نرم افزارSPSS استفاده گردید که برای این کار آزمون همبستگی پیرسون بکار برده شد. پایایی ابزار گردآوری اطلاعات با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه شد که برابر با ۰,۸۱ بوده و تأیید گردید. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل اجتماعی، کاربردی، احساسی بر انگیزه خرید تأثیر می گذارد. همچنین پایین بودن کیفیت، برآورده نشدن خواسته ها قیمت نامناسب بر پشیمانی پس از خریدتأثیر معناداری دارد. ضمن این که این تحقیق نشان داد که جنسیت و سن بر دو متغیر انگیزه خرید و پشیمانی پس از خرید تأثیرگذار می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.