بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر شواهد فیزیکی و مکان دفاتر بیمه بر رضایت و وفاداری مشتری ( مطالعه موردی: شعب بیمه دانا غرب استان مازندران) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
در این تحقیق هدف بررسی رابطه دو مؤلفه از هفت آمیخته بازاریابی یعنی شواهد فیزیکی و مکان دفاتر به صورت سیستماتیک بر رضایت و وفاداری مشتریان تکراری و جدید سنجیده شود. برای این منظور نمونه گیری از دفاتر به صورتطبقه بندی تصادفی و از مشتریان به صورت تصادفی ساده انجام شده است. تعداد ۸۵ نفر از مشتریان به عنوان نمونه انتخاب شدند و پرسش نامه توزیع و جمع آوری گردید. برای درک رابطه آمیخته شواهد فیزیکی و مکان دفاتر با رضایت و وفاداری، پرسش نامه ای با ۲۳ سوال مطرح گردید که در ۲۰ شعبه بیمه دانا در غرب استان مازندران توزیع و نتایج آن بانرم افزارspss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج آلفای کرونباخ پرسشنامه برابر ۰,۸۳ بوده و در حد قابل قبولی است نتایج نشان داده که انتخاب درست و براساس ضابطه ی کارکنان، آموزش و سیستم ارزیابی و پاداش دهی مناسب و توجیه کارکنان نسبت به خواسته های شرکت می تواند در افزایش رضایت مشتریان بسیار مؤثر باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.