بررسی تاثیر بکارگیری تفکر استراتژیک بر ترجیح برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بکارگیری تفکر استراتژیک بر ترجیح برند دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بکارگیری تفکر استراتژیک بر ترجیح برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بکارگیری تفکر استراتژیک بر ترجیح برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بکارگیری تفکر استراتژیک بر ترجیح برند :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
انسان موجودی است که برای بقا نیازمند ارضاء نیازهای خود است و در این راستا علم بازاریابی نقش مهم وشایستهای در شناسایی این نیاز و بررسی رفتار او ایفا میکند .کلیه انسانها در زندگی خویش و با توجه بهترجیحات متفاوتی که در ارضاء نیازهای خویش دارند اقدام به خرید کالاهای موردنیاز خود مینمای د. امروزه سازمان ها باید با درک شرایط متغیر محیطی و توجه به موضوعات زیست محیطی به ادامه فعالیت بپردازند واین میسر نخواهد شد مگر با سرلوحه قرار دادن مدیریت و تفکر استراتژیک. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر تفکر استراتزیک بر ترجیح برند است. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کارشناسان فروش کالاهای مصرفی است و نمونه ای متشکل از ۲۰۰ کارشناس و به روش تصادفی ساده جمع آوری شده است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از روش های آماری، ضریب همبستگی پیرسون و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان داد که میان تغیر های پژوهش رابطه معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.