بررسی تاثیر ابعاد کیفی محصولات بر رفتار خرید مشتریان (بررسی موردی: نانو واکسهای پوشاننده میوه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد کیفی محصولات بر رفتار خرید مشتریان (بررسی موردی: نانو واکسهای پوشاننده میوه) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد کیفی محصولات بر رفتار خرید مشتریان (بررسی موردی: نانو واکسهای پوشاننده میوه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد کیفی محصولات بر رفتار خرید مشتریان (بررسی موردی: نانو واکسهای پوشاننده میوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد کیفی محصولات بر رفتار خرید مشتریان (بررسی موردی: نانو واکسهای پوشاننده میوه) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

نانو واکس پوشاننده میوه فناوری نسبتا جدیدی که جهت بالا بردن عمر ماندگاری میوه و سبزیجات از آن استفاده می شود.در این تحقیق محقق به بررسی ابعاد کیفی موثر بر رفتار خرید مشتریان پرداخته شدهاست. جامعه مورد بررسی شامل ۷۴ مشتری بوده که از این محصول جهت افزایش ماندگاری محصولات و میوه و سبزیجات خود استفاده کرده اند. پس از جمع آوری و دریافت کامل پرسشنامه از گروه خریدارانکه براساس روش غیر احتمالی در دسترس بوده اند روند تجزیه و تحلیل داده ها آغاز شد و از روش معادلات ساختاری جهت تست فرضیه ها تبیین شده و در نهایت تجزیه تحلیل داده ها به کمک نرم فزارSPSS و LISRELاستفاده شده است.براساس نتایج بدست آمده بعد دوام، انطباق ،سرویس دهی و زیبا شناسی در پایین ترین سطح تاثیر گذاری بر رفتار مشتریان در خصوص خرید محصلات نانو واکس پوشاننده میوه بوده اند.لذا با کاربرد یافته ها امیدواریم باعث افزایش سطح کیفی این محصول پوشاننده میوه جهت افزایش رضایت مشتریان و نیز افزایش استفاده از این واکس و شاهد کاهش ضایعات کشاورزی در کشور باشیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.