ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات الکترونیک در سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات الکترونیک در سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات الکترونیک در سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات الکترونیک در سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی وضعیت کیفیت خدمات الکترونیک در سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش پیش رو به دنبال ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در یک نهاد دولتی یعنی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان است. در این پژوهش محقق پس از مطالعه مفاهیم بنیادی کیفیت خدمات الکترونیک، آمادگی الکترونیک ودولت الکترونیک و بررسی مدلها و شاخص های ارائه شده توسط محققان داخلی و خارجی، مدلی جامع شامل هفت بعد ۲۶ شاخص پیشنهاد کرده و سپس به آزمون مدل پیشنهادی از طریق توزیع پرسشنامه در یک مقطه زمانی ۶ ماهه در جامعه تحقیق پرداخته است. پس می توان گفت تحقیق مذکور از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات ،توصیفی از نوع پیمایشی مقطعی می باشد. حجم نمونه تعیین شده برای این پژوهش ۲۲۵ مورد می باشد که با بهره گیری ازروشهای تحلیل عاملی و تحلیل مسیرپنج بعد یا عامل اصلی برای کیفیت خدمات الکترونیک شناس ایی شده است کهعبارتند از بعد سهولت بکارگیری، بعد اطلاعات، بعد امنیت و حفظ حریم شخصی، بعد قابلیت اطمینان و پاسخگویی و بعد طراحی وب سایت و ارتباطات. بر اساس میانگین بارهای عاملی و واریانس یکتایی عاملها ، بعد امنیت وحریم شخصی از بیشترین میزان اولویت و اهمیت برخوردار است و ابعاد طراحی و ارتباطات ، سهولت بکارگیری و قابلیت اطمینان وپاسخگویی در رده های بعد می باشند. بعد طراحی و ارتباطات از بیشترین میزان تاثیر گذاری بر کیفیت خدمات الکترونیک برخوردار است و و پس از آن عامل قابلیت اطمینان و پاسخگویی، سهولت بکارگیری، امنیت و حریم شخصی و اطلاعاتبترتیب بر کیفیت خدمات الکترونیکی موثر بوده اند. در پایان با توجه به نتایج بدست آمده ، محقق پشنهاداتی را به مدیران ارشد سازمان مذکور ارائه کرده است که می تواند آنها را در ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت بالاتر یاری رساند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.