طراحی کنترل کننده جریان اشباع در موتور سوئیچ رلوکتانس (SRM) جهت بدست آوردن حداقل نوسان خروجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی کنترل کننده جریان اشباع در موتور سوئیچ رلوکتانس (SRM) جهت بدست آوردن حداقل نوسان خروجی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی کنترل کننده جریان اشباع در موتور سوئیچ رلوکتانس (SRM) جهت بدست آوردن حداقل نوسان خروجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترل کننده جریان اشباع در موتور سوئیچ رلوکتانس (SRM) جهت بدست آوردن حداقل نوسان خروجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی کنترل کننده جریان اشباع در موتور سوئیچ رلوکتانس (SRM) جهت بدست آوردن حداقل نوسان خروجی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

موتورهای رلوکتانس سوئیچی بدلیل هزینه اندک ساخت و ساختمان ساده خود، همچنین قدرت تحمل خطای بالا و امکان کار در درجه حرارتهای زیاد، در دهه اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. یکی از مهمترین عیوب این موتور، وجود ریپل گشتاور در خروجی می باشد. لذا می توان با طراحی یک کنترلر مناسب هیسترزیس، ضمن کاهش نوسانات گشتاور خروجی موتور و بهینه نمودن این گونه از موتورها، با کمترین هزینه، استفاده از اینگونه موتورها را در صنایع مختلف توسعه بخشید. اسا کار طراحی یک subsystem بوده که با استفاده از الگوریتم ژنتیک (GA)، و بدست آوردن بهترین ضرایب PID، بهینه ترین گشتاور خروجی موتور و جراین مصرفی را بدست آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.