توسعه یک الگوریتم جهت برقراری بالانس حرارتی در یک نیروگاه بخار مورداستفاده در یک کشتی استخراج نفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه یک الگوریتم جهت برقراری بالانس حرارتی در یک نیروگاه بخار مورداستفاده در یک کشتی استخراج نفت دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه یک الگوریتم جهت برقراری بالانس حرارتی در یک نیروگاه بخار مورداستفاده در یک کشتی استخراج نفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه یک الگوریتم جهت برقراری بالانس حرارتی در یک نیروگاه بخار مورداستفاده در یک کشتی استخراج نفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه یک الگوریتم جهت برقراری بالانس حرارتی در یک نیروگاه بخار مورداستفاده در یک کشتی استخراج نفت :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

مقاله حاضر ، به شبیه سازی جزییات نیروگه بخار به کار رفته گرفته شده در یک کشتی استخراج نفت پرداخته است. انرژی خروجی اراین نیروگاه، جهت تامین نیروی پیشران و توان مورد نیاز بخش های مختلف کشتی استفاده می شود. این نیروگاه دارای توان ۳۲۵۰۰ است بخار، دو بویلر و دبی حدوداً ۱۷۰۴۰۳/۸ کیلوگرم بر ساعت می باشد. جهت اعمال بالانس حرارتی می بایست تمامی جزییات و اجزای تشکیل دهنده ی سیکل آب- بخار مورد بررسی قرار گیرند. فلوچارتی مبتنی بر پروسس نیروگاه ترسیم و فرضیات حاکم بر مساله تبیین گردیده است. نمامی اجزای مختلف سیکل حاضر با توجه به محدودیت های موجود و با داشتن شرایط اولیه ی خاص، در بیشترین راندمان عملی لحاظ شده اند. جهت تکمیل شبیه سازی، همزمان نیاز به استفاده از معادلات بقا و معادلات تجربی بود که این دستگاه معادلات به کمک الگوریتم توصیف شده در بخش های بعد حل گردیده است. هم چنین در تخمین برخی از پارامترهای ورودی که می توانند بر دقت نتایج تاثیر مستقیم بگذارند، از نمودارهای تجربی منشتر شده در مراجع معتبر استفاده شد. نایج شبیه سازی نشان می دهد که مقادیر به دست آمده با نتایج تجربی انطباق مناسبی داشته و این شبیه سازی در بازه فرضیات معتبر است. ازجمله، نتایج مربوط به راندمان کلی سیکل می باشد که مقدار محاسبه شده ۲۷/۵% است و با تجربه هم خوانی دارد. نتایج بخش های مختلف در جدول نهایی ارائه شده است. براساس این جدول توزیه بخار در سیستم ، به صورت ۱۶۴۵۲۱/۶ کیلوگرم بر ساعت برای راندن توربین پیشران اصلی، ۴۰۰۱/۶ کیلوگرم بر ساعت برای توربوژنراتور می باشد. هم چنین سه آبی ورودی و بخار از بخش های مختلف به دی اریتور ۱۷۴۷۹۲/۷ کیلوگرم بر ساعت محاسبه شده است که بر خلاف عموم سیکل های بخار، ۱۷۲۲۶۳/۵ کیلوگرم بر ساعت از این مقدار ( که از کندانسور خارج می گردد ) مستقیماً به دی اریتور ریخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.