یک مدل توسعه یافته RFM جهت تحلیل رفتار مشتران بانک براساس کارمزد تراکنشها در شبکهی تبادل بین بانکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
یک مدل توسعه یافته RFM جهت تحلیل رفتار مشتران بانک براساس کارمزد تراکنشها در شبکهی تبادل بین بانکی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد یک مدل توسعه یافته RFM جهت تحلیل رفتار مشتران بانک براساس کارمزد تراکنشها در شبکهی تبادل بین بانکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یک مدل توسعه یافته RFM جهت تحلیل رفتار مشتران بانک براساس کارمزد تراکنشها در شبکهی تبادل بین بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن یک مدل توسعه یافته RFM جهت تحلیل رفتار مشتران بانک براساس کارمزد تراکنشها در شبکهی تبادل بین بانکی :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
با افزایش روزافزون سیستمهای دریافت و پرداخت الکترونیک نظیر دستگاههای خودپرداز،پایانههای فروش،تلفنبانک و اینترنتبانک امروزه اکثر تعاملات مشتریان با بانک با استفاده از این سیستمها و با کارتهای اعتباری انجام میگیرد.سیستمهای دریافت و پرداخت الکترونیکی بانکها از طریق شبکه تبادل بین بانکی(شتاب) به یکدیگر متصل هستند.بنا بر قانون بانک مرکزی که متولی شتاب میباشد، اگر مشتری یک بانک با استفاده از کارت بانکی خود تراکنشی بر روی کانالهای ارتباطی سایر بانکها داشته باشد،بانک مبدا میبایست مبلغی را به عنوان کارمزد به بانک مرکزی پرداخت نماید. با توجه به تعداد زیاد مشتریان و تعداد زیاد تراکنشهای بانکی میزان کارمزد پرداختی در سال مبلغ قابل توجهی خواهد بود.در این تحقیق ما مدلی جامع جهت تحلیل رفتار مشتریان در شبکه شتاب ارائه میکنیم.مدل پیشنهادی بر اساس توسعه مدل RFM به R*FMK و الگوریتم K-Means با تعداد خوشه بهینه با شاخص دیویس- بولدین و سیلهوت میباشد.با استفده از این مدل بانکها میتوانند مشتریان وفادار و باارزش را در شبکهی شتاب شناسایی نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.