بررسی ابعاد تجارت و بازاریابی الکترونیکی در شرکت های ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ابعاد تجارت و بازاریابی الکترونیکی در شرکت های ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ابعاد تجارت و بازاریابی الکترونیکی در شرکت های ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد تجارت و بازاریابی الکترونیکی در شرکت های ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ابعاد تجارت و بازاریابی الکترونیکی در شرکت های ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پیشرفت و توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات تاثیرات عمیق و گسترده ای در فرایندهای تجاری به وجود آورده و اینترنت به عنوان موثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است. استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی، همواره یکی از مقوله های مهمی است که در حوزه های جدید مطالعات بازاریابی مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه دیدگاه های بسیار متنوعی ارایه شده است. از سویی دیگر در کشورمان مطالعاتی چندانی در این زمینه انجام نشده است. و ایران ما از این پدیده سودمند تا حدودی عقب مانده و هنوز بسترهای لازم برای بهره مندی از این صنعت را فراهم نکرده است. در این پژوهش سعی بر این شده است که به بیان برخی از این موانع پرداخته شود .به همین منظور بخشی از مهم ترین فرصت ها و تهدیدهای تجارت و بازاریابی در اینترنت به ویژه با توجه به ویژگی های ایران مورد بررسی قرار گرفته اند. در نهایت پس از تشریح و بررسی مزایا، فرایند ها و محدودیت های تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، مواردی پیشنهاد داده شده که موجب عملکرد بهتر و پیشرفت چشم گیر تر تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی در کشور ایران خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.