بررسی وضعیت ارزشیابی از یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲ -۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت ارزشیابی از یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲ -۹۱ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت ارزشیابی از یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲ -۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت ارزشیابی از یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲ -۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت ارزشیابی از یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۲ -۹۱ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در مدارس هوشمند رایانه باعث تغییر در برنامه های درسی شده و علاوه بر تاثیر در نحوه تدریس ، نحوه ارزشییابی این مدارس را نیز متاثر می گرداند، در این تحقیق کیه از لحاظ رو ، ازنوع پیمایشیی میی باشید ، تعییین وضعیت ارزشیابی در نظام یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشیمند شی ر اصفهان در سال ۹۲-۹۱ مورد بررسی قرار گرفته است. در تحقیق حاضر روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای بوده و از فرمول کوکران برای تعیین حجم نمونه و از پرسشنامه محقق ساخته برای گردآوری داده ها استفاده شده است .با استفاده از روش آلفای کرونباخ ،ضریب پایانی این تحقیق ۰/۹۹۲ بدست آمده و داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی تحلیل شده اند.این تحقییق بر روی ۴۰۰ نفر از معلمان مدارس هوشمند شهر اصفهان صورت گرفته و در نهایت یافته ها حاکی از این است که ایشان از تمام زوش های ارزشیابی الکترونیکی در سطوح ورودی ،مستقر و پایانی استفاده می کنند،با اینکه که ارزشیابی ورودی کمتر از ارزشیابی مستمر و پایانی و ارزشیابی مستمر بیشتر از ارزشیابی ورودی و پایانی مورد استفاده قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.