نقش مدیریت کیفیت جامع در نوآری خدمات : مطالعه موردی شعب بانک تجارت در استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت کیفیت جامع در نوآری خدمات : مطالعه موردی شعب بانک تجارت در استان تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت کیفیت جامع در نوآری خدمات : مطالعه موردی شعب بانک تجارت در استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت کیفیت جامع در نوآری خدمات : مطالعه موردی شعب بانک تجارت در استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت کیفیت جامع در نوآری خدمات : مطالعه موردی شعب بانک تجارت در استان تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در طول دو دهه گذشته اهمیت بخش خدمات در بازارهای بین المللی افزایش یافته است به طوری که سازمان باارائه خدمات نوآوریانه فوق العاده میتواند مزیت رقابتی در صنعت خدمات بدست آورد . از طرفی مدیریت کیفیت تجامع به رویکردی با کیفیت فوق العاده در بین الملل تبدیل شده ست که منجر به توسعه محصول و خدمات با کیفیت بالا و بهبود عملکرد سازمانی می شود هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ونوآوری خدمات و همچنین ارتباط بین نواوری خدمات و کیفیت خدمات در شعب بانک تجارت در استان تهران است. که جمع آوری اطلاعات به وسیله پرسشنامه بود در این پژوهش ۱۹۰ پاسخ دهنده شرکت کردند و از مقیاس لیکرت برای اندازه گیری استفاده شد نرخ پاسخگویی به پرسشنامه ۶۳ درصد و برای اعتبار دهی ساختاری از تحلیلی عامل اکتشافی و برای مشاهده ارتباط بین مدیرت کیفیت جامع نوآوری در خدمات و کیفیت خدمات از روش تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. در نهایت نتایج پژوهش تاثیر مثبت مدیریت کیفیت جامع را بر نواوری در خدمات و کیفیت خدمات نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.