مدل مفهومی تاثیر تبلیغات و ترفیع بر ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل مفهومی تاثیر تبلیغات و ترفیع بر ارزش ویژه برند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل مفهومی تاثیر تبلیغات و ترفیع بر ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل مفهومی تاثیر تبلیغات و ترفیع بر ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل مفهومی تاثیر تبلیغات و ترفیع بر ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در عصر حاضر بسیاری از سازمانها به دنبال ایجاد برند و تصویری منحصر به فرد از خود در ذهن مشتراین و به تبع آن دستیابی به موفقیتهای رقابتی می باشند بدین علت که ایجاد یک برند قوی برای سازمان هویتی را شکل می دهد که منافع بسیاری از قبیل افزایش وفاداری مشتریان حاشیه سود بیشتر جذب نخبگان و در نهایت ارزشمندی محصول و خلق مزیت رقابتی را در پی دارد. با توجه به اهمیت ارزش ویژه برند مدلهای بسیاری بمنظور معرفی ابعاد گوناگون تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند ارائه شده است که از جمله آنها می توان به مدل آکر اشاره نمود. در این مدل آگاهی از برند کیفیت درک شده وفاداری به برند پیوندهای برند و دیگر دارایی های برند به عنوان ابعاد تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند معرفی شده اند. اما از آنجایی که ایجاد ارزش ویژه برند د ذهن مشتریان در بلندمدت امکان پذیر است لذا در این مقاله مدل مفهومی ارئه گردیدهاست که در ان تاثیر استراتژیک گستردگی تبلیغات و عوامل ترفیع بر ابعاد ارزش ارزش ویژه برند و اینکه جگونه ای تاثیرگذاری میتواند موجب ارتقاء ارزش ویژه برند سازمان گردد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.