رضایت مشتری در پرتو بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رضایت مشتری در پرتو بازاریابی رابطه مند دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رضایت مشتری در پرتو بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایت مشتری در پرتو بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رضایت مشتری در پرتو بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه سازمانهای تولید یا خدماتی میزان رضایت مشتری را بعنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قملداد می کننند و این روند همچنان ادامه دارد برهمین اساس میتوان به جمله عروف همیشه حق با مشتری است اشاره کرد بیانگر آن است که مفهوم مشتری در کانون فعالیتها و فلسفه وجودی سازمانهای تجاری و بازرگانی قرارگرفته است مسئله از اینجا شروع می شود که هر مشتری در سرویس و کالایی که ما ارائه می کنیم طیف گسترده ای از نارضایتی تا رضایتمندی کامل را تجربه می کند و هدف هر بنگاه اقتصادی تلاش برای کسب رضایت مشتریان برای تبدیل شدن انها به مشتری وفادار می باشد. بنابراین یکی از راه های حفظ مشتری در بلندمدت در بنگاه های اقتصادی استفاده از بازاریابی رابطه مند میباشد امروزه کسب مزیت رقابتی در گرو این است که سازمانها در ابعاد مختلف به سمت سرآمدی و برتر شدن حرکت کنند. دیدگاه اصلی حفظ مشتریان این است که باید ب عرضه ارزش برتر به مشتری رضایت وی را تامین کرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.