بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران بورشهر انجام شده است روش تحقیق این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، روش توصیفی و پیمایشی است تمامی مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران در شهر بوشهر جامعه آماری این پژوهش را تشکیل می دهند نمونه آماری براساس تعداد نمونه ی نامحدود از جدول مورگان به تعداد ۳۸۴ نفر انتخاب شد روش نمونه گیری روش توصیفی ساده می باشد برای جمع آوری داده های میدانی از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد نتایج حاصل از ازمون فرضیه ها بیانگر آن بود که فعالیتهای بازارایابی شامل کیفیت خدمات، قیمت محصول، تبلیغات، اعتماد و رضایت وفاداری بر مشتریان مثبت و معنی داری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.