بررسی تاثیر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیبر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز بوده است وفاداری مشتری نقش مهمی در حفظ سودآوری و نیز در بقای سازمان بازی می کند. شرکتها دارای مشتریان وفادار نه تنها ماندگار هستند بلکه در بازارهای رقابتی امروز توسعه هم پیدا می کنند. با توجه به مطالعات انجام شده در ادبیات پژوهش شرط های رضایت مشتری و تعهد برای وفاداری شناسایی شد که آنها با مقیاس هفت نقطه ای طیف لیکرت سنجیده شدند. ارزش متصور ۱۱ سوال رضایت مشتری ۷ سوال و تعهد ۶ سوال با استفاده از روش مطالعه توصیفی میدانی ۳۸۴ پرسشنامه در بین مشتراین شعب مختلف بانک ملت توزیع شد که به میزان ۳۸ درصد آنها قابل استفاده گردید. تجزیه وتحلیل داده ها به روش مدلسازی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار Smart PLS انجام شده است یافته های این پژوهش تنها از یک فرضیه حمایت کرد.این پژوهش همچنین کاربردهای مدیریتی نیز دارد ثابت شده است که حفظ مشتری اهمیت راهبردی در مدیریت کارآمد هزینه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.