کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دارای ۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو :

بخشی از فهرست کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو

مقدمه ۱
دانستنیهای فنی خودروهای انژکتوری ۲
دانستنیهای عمومی خودرو ۳
انژکتور چیست و سیستم سوخت رسانی انژکتوری چگونه کار می کند؟ ۴
اجراء سیستم سوخت رسانی انژکتوری ۷
ECU و سیستم جرقه زنی ۱۱
Air bag ۱۱
انواع سیستمهای جرقه زنی پلاتینی و ترانزیستوری ۱۳
شبکه مالتی بر روی خودروهای پژو ۱۸
عیب یابی موتور ۲۰
عملکرد یاتاقانها و روغنکاری در موتور ۲۸
جلوگیری از چرخش یاتاقان ۳۴
خصوصیات مواد مورد استفاده در یاتاقان ۳۷
ABS ۳۹
ABS در خودروهای سنگین ۴۶
ABS در شرکت های بزرگ ۴۹
انواع ترمز و عمل آنها ۵۰
ترمز خلایی و هیدروکلسی – هیز ۵۸
طرز کار دستگاه در موقع ترمز کردن ۵۹

شرکت ایران خودرو
در واقع پیکان اولین تجربه ایران از تولید خودرو انبوه بود در ابتدا کلیه قطعات این خودرو از تالبوت انگلستان خریداری و فقط در ایران عملیات مونتاژ ، جوشکاری و رنگ آمیزی روی ان صورت می گرفت . از سال ۱۳۴۷ ایران خودرو ساخت بسیاری از قطعات از جمله قالب اتاق ، بدنه و درب ها و صندلی و …. را در ایران آغاز کرده و تا جایی پیش رفت که هم اکنون ۹۸ در صد آن را در داخل کشور می سازد این خودرو طی سه دهه عمر خود در ایران د رمدلهای کار ، دولوکس ، تاکسی ، جوانان ، وانت و استیشن تولید شده است . از دیگر تولیدات ایران خودرو ناسیونال خودرو سواری هیلمن با موتور اونجر بود که شباهت زیادی به پیکان داشته و فقط طی سالهای ۵۷-۵۵ تولید شد .
در نهایت پس از جنگ و در سالهای ۶۵ خط تولید پیکان کلاً از تالبوت خریداری و به ایران انتقال یافت و اکنون نیز تولید می شود . اما از سوی دیگر شرکت ایران خودرو که در اواسط ۵۰ درنظر داشت تا خط تولید پژو را وارد کرده و با وقوع انقلاب و جنگ این تصمیم را تا سال ۹۹ به عقب انداخته بود و با پایان جنگ همکاریهای گسترده ای را با پژو آغاز کرد و در سال ۶۹ این خودرو با همکاری پژو و دو محصول پیکان ۱۸۰۰ با موتور پژو ۴۰۵ و پژو ۴۰۵ GL که به عنوان خودرو سال ۱۹۸۷ جایگزین پژو ۴۰۵ GL شد . ایران خوردو در سال ۷۷ پیکان آردی با ترکیب موتور پیکان و اتاق پژو ۴۰۵GL و در سال ۷۸ پیشرفته ترین خودرو و تولیدیش یعنی پرشیا را به همراه استیشن ۴۰۵ GLX به بازار به عرضه کرد و همچنین در سال ۷۰ تعدادی محدود پژو ۲۰۵ به طور آزامیشی تولید کرد . و در ادامه فعالیتهای خود خودروی ملی سمند را در اواسط سال ۸۰ در عید سعید غدیر خم به وسیله رئیس جمهور خط تولید آن افتتاح شد و در اوایل ۸۱ سری جدید آن به بازار عرضه شد .
دانستنیهای فنی خودروهای انژکتوری :
– توصیه می شود در خودروهای پیکان انژکتوری ، حداقل بنزین در باک ۱۰ لیتر می باشد .
– در خصوص تنظیمات موتور و سیستم سوخت رسانی حتماً به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه و تز مراجعه به تعمیرکارهای متفرقه خوددداری گردد .
– در صورت عدم روشن شدن خودرو در هنگام برخورد با موانع ، تصادف و یا افتادن در چاله های نسبتاً عمیق از عملکرد سوئیچ انرسی (در محفظه موتور و برروی گلگیر به رنگهای نارنجی یا مشکی ) اطمینان حاصل نموده و در صورت قطعی ، با فشردن آن اتصال برقرار نمائید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.