روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان ناتوان یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان ناتوان یادگیری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان ناتوان یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان ناتوان یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان ناتوان یادگیری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این تحقیق به بررسی «روایی تشخیصی نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری» پرداخته شده است و سؤال اصلی اینطور مطرح گردید که آیا ابزار مزبور از روایی تشخیصی مطلوبی جهت تشخیص اختلالات یادگیری برخوردار است؟ از آنجایی که روایی تشخیصی از ویژگی های روان سنجی محسوب می گردد، می توان روش پژوهش حاضر را بهره گیری از فناوری روان سنجی در حیطه پژوهش های روش شناختی محسوب نمود. جامعه آماری را تمامی دانش آموزان ناتوان یادگیری تحت پوشش مداخلات آموزشی کارشناسان اختلالات یادگیری وزارت آموزش و پرورش استثنایی در شهرستان های استان تهران تشکیل می دهند که با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند، تعداد ۱۵۰ نفر از دانش-آموزان ناتوان یادگیری در اسلام شهر، شهریار، شهرقدس، شهرری و ملارد به عنوان نمونه انتخاب شدند. پس از آن، نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه در راستای تدوین نیمرخ شناختی اجرا گردید. یافته ها بیانگر این هستند که دانش آموزان ناتوان یادگیری در خرده آزمون های حافظه فعال، دانش و استدلال کمی نمرات پایینی کسب می کنند، همچنین با استفاده از ضریب حساسیت و وضوح گرایی مشاهده شد این هوش آزما از روایی تشخیصی مطلوب در تشخیص اختلالات یادگیری برخوردار نیست. سپس با استفاده از روش های آلفای کرونباخ و اصلاح اسپیرمن- براون مشخص شد که ثبات و تجانس این مقیاس سنجش هوش در حد مطلوب است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.