رابطه افسردگی دانش آموزان دبیرستانی دختر با سازگاری و اهمال کاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه افسردگی دانش آموزان دبیرستانی دختر با سازگاری و اهمال کاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه افسردگی دانش آموزان دبیرستانی دختر با سازگاری و اهمال کاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه افسردگی دانش آموزان دبیرستانی دختر با سازگاری و اهمال کاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه افسردگی دانش آموزان دبیرستانی دختر با سازگاری و اهمال کاری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تعیین رابطه ی افسردگی دانش آموزان دبیرستانی دختر با سازگاری و اهمال کاری در دبیرستان های شهر آمل در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ بوده است. پژوهش حاضر به روش توصیفی از نوع همبستگی و با استفاده از تکنیک پیمایش انجام گردید. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان دبیرستانی دختر پایه اول تا سوم در شهر آمل بوده است که ۵۱۸۹ نفر بودند. تعداد نمونه آماری بر اساس جدول کرجسی و مورگان ۳۵۸ نفر بر آورد گردید که به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحلهای انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه افسردگی بک (BDI-)، پرسشنامه سازگاری بل (۱۹۶۱) و پرسشنامه اهمال کاری تاکمن (۱۹۹۱) بوده است. تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده، به روش آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون به کمک نرم افزار SPSS-17 انجام شد. نتایج نشان داد: بین افسردگی و سازگاری رابطه معکوس معنادار وجود دارد. همچنین بین افسردگی و اهمالکاری رابطه معنادار مستقیم وجود دارد، ولیکن بین سازگاری و اهمال کاری رابطه معنادار وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.