تحول درنظام آموزش فراگیر درآموزش وپرورش؛ نقطه ی عطفی در فراگیرشدن آموزش برای دانش آموزان بانیازهای ویژه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحول درنظام آموزش فراگیر درآموزش وپرورش؛ نقطه ی عطفی در فراگیرشدن آموزش برای دانش آموزان بانیازهای ویژه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحول درنظام آموزش فراگیر درآموزش وپرورش؛ نقطه ی عطفی در فراگیرشدن آموزش برای دانش آموزان بانیازهای ویژه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحول درنظام آموزش فراگیر درآموزش وپرورش؛ نقطه ی عطفی در فراگیرشدن آموزش برای دانش آموزان بانیازهای ویژه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحول درنظام آموزش فراگیر درآموزش وپرورش؛ نقطه ی عطفی در فراگیرشدن آموزش برای دانش آموزان بانیازهای ویژه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آموزش و پرورش کودکان با نیاز های ویژه و به عبارت دیگر کودکان استثنایی، از حساس ترین و مهمترین مباحث در آموزش و پرورش هر کشوراست که نیازمند تخصص، درایت و تسلط مربیان، معلمان و مدیران آن است؛ زیرا کودکان با نیازهای ویژه بخش عظیمی از جمعیت دانش آموزان هر کشوررا به خود اختصاص می دهند .اغلب متخصصان آموزش به افراد کم توان ذهنی، کسب کفایت و استقلال شخصی، اقتصادی و اجتماعی در بافت فرهنگی جامعه را به عنوان هدف اصلی آموزش به این افراد، در نظر می گیرند. علاوه بر این مطالعه زندگی افراد کم توان ذهنی آموزش پذیرتا دوران بزرگسالی برموفقیت شغلی آنها، به عنوان یکی از معیارهای اصلی سازگاری اجتماعی تاکید می کند. این در حالی است آموزش های حرفه ای در آموزشگاه، فرصت مناسب و ایده آلی را برای آماده سازی این افراد برای ورود به محیط های شغلی و کسب کفایت های اجتماعی و اقتصادی پیش بینی شده خواهد بود. هدف ازاین مقاله نیز شناخت کودکان دارای نیازهای ویژه ونقش آموزش وپرورش درفراگیر شدن آموزش برای دانش آموزان بااین ویژگی ها می باشدکه به صورت کتابخانه ای ومراجعه به منابع اینترنتی تهیه وتنظیم گردیده است. از جمله یافته های این پژوهش این است که آموزش فراگیر برای دانش آموزان استثنایی فرصتی است تا در کنار سایر افراد جامعه قرار گیرند و خود را از آنان بداند. این دانش آموزان می توانند در نزدیک ترین مدرسه به محل زندگی خود ثبت نام کنند و از خدمات توان بخشی استفاده کنند. آموزش فراگیربدان معناست که همه دانش آموزان اعم ازعادی ودارای نیازهای ویژه به یک مدرسه بروند. درواقع مدارس فراگیربه منظورتامین نیازهای همه نوآموزان سازمان دهی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.