اثر بخشی آموزش توجه بر کنترل توجه و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دارای اضطراب امتحان مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش توجه بر کنترل توجه و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دارای اضطراب امتحان مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش توجه بر کنترل توجه و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دارای اضطراب امتحان مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش توجه بر کنترل توجه و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دارای اضطراب امتحان مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش توجه بر کنترل توجه و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دارای اضطراب امتحان مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی آموزش توجه بر کنترل توجه و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دارای اضطراب امتحان مقطع متوسطه دوره اول شهر اصفهان بود. به منظورانجام این پژوهش نمونه ای ۳۰ نفره از جامعه آماری پژوهش به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل(۱۵ نفر گروه آزمایش و۱۵ نفر گروه کنترل) به صورت تصادفی گمارش شدند. طرح پژوهش آزمایشی از نوع پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود. ابزار استفاده شده در این پژوهش شامل پرسشنامه اضطراب ساراسون (۱۹۸۴) و پرسشنامه کنترل توجه دیری بری (۲۰۰۲) بود. قبل از اجرای متغیر مستقل هر دو گروه تحت پیش آزمون قرار گرفتند. سپس گروه آزمایش مداخله آموزشی را در پی ۸ جلسه آموزشی در طول ۲ ماه دریافت نمود. این در حالی بود که گروه کنترل این مداخله ی آموزشی را دریافت نکرد. داده های به دست آمده توسط تحلیل کواریانس با استفاده از بسته ی نرم افزار آماری spps-20 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل نشان داد که آموزش توجه بر کنترل توجه(p<0/001) و اضطراب امتحان(p<0/001) تأثیر معنا داری داشته است. لذا با توجه به نتایج پژوهش حاضر می توان از آموزش توجه جهت افزایش کنترل توجه و کاهش اضطراب امتحان بهره برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.