بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ، پایهی پنجم وششم دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ، پایهی پنجم وششم دوره ابتدایی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ، پایهی پنجم وششم دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ، پایهی پنجم وششم دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ، پایهی پنجم وششم دوره ابتدایی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر ، پایه ی پنجم وششم دوره ابتدایی می باشد. روش اینتحقیق همبستگی می باشد، این تحقیق با توجه به هدف تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی می باشد. جامعه آماری این تحقیق عبارت است از:کلیه دانش آموزان پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی منطقه ۱۳که طبق آمار به دست آمده از آموزش و پرورش منطقه ۱۳تهران ۳۰دبستاندخترانه در منطقه وجود دارد که یک دبستان به عنوان نمونه جامعه آماری انتخاب شد . در این مدرسه ۶۰دانش آموز پایه پنجم و ۶۰دانشآموز پایه ششم مشغول به تحصیل هستند. با توجه به جامعه مورد مطالعه و برآورد کل آن طبق جدول مورگان از بین ۱۲۰دانش آموزباید ۹۲نفر را به عنوان نمونه انتخاب گردید ولی محقق ۱۲۰دانش آموز را برای اجرای آزمون انتخاب کرد. ابزار اندازه گیری محقق در اینتحقیق عبارت است از پرسشنامه پرخاشگری ۲AGQکه در سال ۱۹۹۲توسط باس و پری نوشته شده ، دارای ۳۰گویه است در نظرگرفته شدهاست . نمره کل برای پرخاشگری با مجموع نمرات به دست می آید . نمره پیشرفت تحصیلی هم از معدل کلاسی دانش آموز به دست می آید.این پرسشنامه از پرسشنامه های استاندارد می باشد که در تحقیقات بسیاری استفاده گردیده است محقق در این پژوهش برای تایید رواییصوری و محتوایی تحقیق از نظر ۷نفر ازمتخصصان تعلیم و تربیت استفاده کرده است. پایای این پرسشنامه با استفاده از فرمول آلفای کرونباخمحاسبه گردید و پایایی آن ۰/۸۶به دست آمد که پایایی قابل قبولی است. محقق در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی(فراوانی، میانگین و..).. و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون و آزمون تی) استفاده کرد. نتایج تحقیق نشان داد که بین پرخاشگری و پیشرفتتحصیلی رابطه وجود دارد. بین پرخاشگری در دانش آموزان ممتاز و پرخاشگری در دانش آموزان ضعیف رابطه معنی داری وجود داردهمچنین بین پرخاشگری در دانش آموزان پنجم و ششم ابتدایی رابطه معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.