محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانورشناورپروازی بااستفاده ازدینامیک سیالات محاسباتی و تئوری ۲D+t


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانورشناورپروازی بااستفاده ازدینامیک سیالات محاسباتی و تئوری ۲D+t دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانورشناورپروازی بااستفاده ازدینامیک سیالات محاسباتی و تئوری ۲D+t  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانورشناورپروازی بااستفاده ازدینامیک سیالات محاسباتی و تئوری ۲D+t،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانورشناورپروازی بااستفاده ازدینامیک سیالات محاسباتی و تئوری ۲D+t :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه استفاده از روش های عددی و تحلیلی جهت پیش بینی حرکات و رفتار شناور بدلیل کاهش زمان و بطور عمده هزینه، مورد توجه محققان قرار گرفته است. از جمله حوزههای مورد مطالعه در این زمینه بررسی مانور شناور می باشد. برای بررسی مانور شناور پروازی در حالت استفاده از معادلات ریاضی نیاز به داشتن ضرایب هیدرودینامیکی می باشد. برای پیش بینی رفتار مانور شناور پروازی همانند شناورهای جابجایی معادلات سرج، سوی ویاو کافی نیستند و همچنین بایستی انتخاب ضرایب هیدرودینامیکی مربوط به معادلات ریاضی شناور پروازی را مناسب با حوزه عملیاتی مانور شناور پروازی صورت داد. از این رو در این مقاله |۳ دستگاه معادلاتی متشکل .۳ شش معادله سرج، سویی، هیو،رول، ییج و یاو برای پیش بینی مانور شناور پروازی استفاده شده است. یکی از روشهای بدست آوردن ضرایب مانور شبیه سازی تست مدل مهار شده مانور به روش دینامیک سیالات محاسباتی در نرم افزار انسیس می باشد. روش دیگر جهت محاسبه ضرایب هیدرودینامیکی مانور استفاده از روابط تحلیلی استخراج شده از تئوری ۲D+t می باشد. برای بدست آوردن ضرایب هیدرودینامیکی از شناورهای پروازی با زاویه ددرایز ثابت ۲۰، ۲۵، ۳۰ و ۳۵ درجه استفاده شده است. برای زوایای مختلف رول و دریافت و در سرعتهای مختلف پیشروی تست مدل مهار شده برای شناور پروازی با زوایه ددرایز ثابت انجام شده است. در ادامه با استفاده از تئوری ۲D+t به محاسبه تعدادی از ضرایب هیدرودینامیکی مانور پرداخته شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که زاویه ددرایز بدنه و سرعت پیشروی از جمله عوامل موثر بر ضرایب هیدرودینامیکی مانور شناور پروازی می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.