تغییر فرم نوک پره پروانه به منظور افزایش بازدهی سیستم رانش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تغییر فرم نوک پره پروانه به منظور افزایش بازدهی سیستم رانش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تغییر فرم نوک پره پروانه به منظور افزایش بازدهی سیستم رانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تغییر فرم نوک پره پروانه به منظور افزایش بازدهی سیستم رانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تغییر فرم نوک پره پروانه به منظور افزایش بازدهی سیستم رانش :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

میزان مصرف سوخت شناورهای دریایی همواره یکی از مهم ترین نگرانیهای شرکت های حمل و نقلی بوده است. با افزایش روزافزون قیمت سوخت شناورها، تلاش این شرکت ها بر این بوده که با به کارگیری ابزاری به کاهش این میزان، بپردازند. در عصر حاضر، راهکارهای بسیاری در راستای کاهش مصرف سوخت، ارائه شده است. این راهکارها شامل نصب ملحقاتی بر شناور یا اعمال تغییرات در طراحی سیستم رانش آن است. یکی از این راهکارها افزایش بازدهی پروانه بوده که با تغییراتی در طراحی آن، امکان پذیر است. در این مقاله راهکاری نوین به منظور افزایش بازدهی پروانه ارائه خواهد شد. با در نظر گرفتن مدل مشخصی از پروانه، ریک شعاعی به سمت فشار و مکش در شعاع های انتهایی پره و با زوایای مختلف، در نوک پره پروانه، اعمال خواهد شد و با مدل سازی آن، تغییرات عملکردی پروانه به روش عددی تحلیل شده و در نهایت تغییرات بازدهی آن، تغییرات توزیع فشار، توزیع سرعت و نمودارهای عملکردی آن در مقایسه با پروانه بدون ریک در نوک پره، ارائه خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.