تحلیل عناصر بازار خوشه قطعات خودرو تبریز وانتخاب بازار هدف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عناصر بازار خوشه قطعات خودرو تبریز وانتخاب بازار هدف دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عناصر بازار خوشه قطعات خودرو تبریز وانتخاب بازار هدف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عناصر بازار خوشه قطعات خودرو تبریز وانتخاب بازار هدف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عناصر بازار خوشه قطعات خودرو تبریز وانتخاب بازار هدف :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

شکلگیری و رشد و توسعه صنعت قطعه سازی خودرو در تبریز به بیش از ۴۰ سال قبل و زمان تاسیس کارخانجاتی مانند تراکتورسازی و ماشین سازی و در زمان متأخرتر ایدم، درمن دیزل، چرخشگر، لیفت تراک سازی باز میگردد. به بیان سادهتر نیاز این واحدهای به زنجیرههای تامین و مجموعهها موجب شد که واحدهای کوچک قطعه ساز در تبریز ایجاد و به مرور زمان به واحدهای متوسط تبدیل شوند. هدف از این مقاله تحلیل عناصر بازار خوشه قطعات خودرو تبریز و انتخاب بازار هدف می- باشد. کشورهای مورد بررسی از نظر مولفههای متعددی مورد غربالگری قرارگرفتهاند که مهمترین این مولفهها عبارتند از : تولید ناخالص داخلی، مشکلات امنیتی، فساد اداری و فقدان صنایع خودرو ساز. به این شکل سه کشور روسیه، ترکیه و قزاقستان انتخاب شدند و کشور روسیه به عنوان بازار هدف از بازار در دسترس به عنوان میان آنها انتخاب گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.