بررسی عوامل موثر بر ساختار بازار د زیر بخشهای صنعت ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر ساختار بازار د زیر بخشهای صنعت ایران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر ساختار بازار د زیر بخشهای صنعت ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر ساختار بازار د زیر بخشهای صنعت ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر ساختار بازار د زیر بخشهای صنعت ایران :

تعداد صفحات :۳۴

چکیده مقاله:

در ایران با توجه به ضرورت توسعه صنایع کشور به منظور دستیابی به رشد اقتصادی پایدار شناسایی ساختار صنایع از اولویتهای پژوهشی در بخش صنعت کشور محسوب می شود اما متاسفانه این موضوع چندان مورد توجه محققان اقتصادی کشورنبوده است . بنابراین در این مطالعه سعی شده تا متغیرهای موثر بر ساختار صنعت از دید نظری و تجربی مورد بررسی وتحلیل قرار گیردبه این منظور بااستفاده از داده های کارگاه های صنعی کشور طی سالهای ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۶ که بر گرفته از طرح سرشماری کارگاه های صنعتی مرکز امار می باشد و یا به کارگیری روش پنل دیتا به تخمین اثر عوامل بر شاخص تمرکز در بین زیر بخشهای صنعت براساس کد ISIC چهار رقمی پرداخته شد. نتایج تجربی نشان می دهد که هزینه های تاسیس از مهمترین عوامل موثر بر افزایش تمرکز در بخش صنعت می باشد. همچنین مخارج تبلیغات و تحقیق و توسعه و اندازه بازار تقااضا اثر منفی بر تمرکز بخش صنعت دارد و اثر متغیرهای شدت صادرات و شدت سرمایه فیزیکی بر تمرکز بی معنی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.