بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
ایجاد بستر رقابت و حذف انحصارات از جمله مهمترین مقولات قتصادی است که هنوز اقدام جدی و مؤثری برای توسعه آن در بازارهای ایران، به ویژه در بخش صنعت، صورت نپذیرفته است. از آنجایی که رقابت سبب بهبود عملکرد اقتصاد و افزایش کارایی آن می شود، برای ایجاد و حفظ بازاری رقابتی و افزایش کارایی آنها، وجود زمینه مناسبضروری است. زمینه سازی برای رقابت بدون شناخت ساختار، رفتار و عملکرد بازارها امکان پذیر نیست. هدف اصلی مقاله، بررسی ارتباط بین متغیرهای ساختاری و رفتاری بازار در ۲۲ کد چهار رقمی صنایع غذایی و آشامیدنی ایران، طی سال های ۱۳۸۰-۱۳۸۶ می باشد. معادله الگو با استفاده از روش داده های تابلویی تخمین زده شده است. نتایج حاصل از تخمین مدل دلالت بر این دارد که بین متغیر رقابت و شدت تبلیغات یک رابطه U مطالعه نشان می دهد که متغیرهای سودآوری وشدت صادرات تأثیر منفی و معنی دار بر شدت تبلیغات دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.