بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر رقابت بر تبلیغات: آزمون وجود رابطهU معکوس بین تبلیغات و تمرکز در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

ایجاد بستر رقابت و حذف انحصارات از جمله مهمترین مقولات قتصادی است که هنوز اقدام جدی و مؤثری برای توسعه آن در بازارهای ایران، به ویژه در بخش صنعت، صورت نپذیرفته است. از آنجایی که رقابت سبب بهبود عملکرد اقتصاد و افزایش کارایی آن می شود، برای ایجاد و حفظ بازاری رقابتی و افزایش کارایی آنها، وجود زمینه مناسبضروری است. زمینه سازی برای رقابت بدون شناخت ساختار، رفتار و عملکرد بازارها امکان پذیر نیست. هدف اصلی مقاله، بررسی ارتباط بین متغیرهای ساختاری و رفتاری بازار در ۲۲ کد چهار رقمی صنایع غذایی و آشامیدنی ایران، طی سال های ۱۳۸۰-۱۳۸۶ می باشد. معادله الگو با استفاده از روش داده های تابلویی تخمین زده شده است. نتایج حاصل از تخمین مدل دلالت بر این دارد که بین متغیر رقابت و شدت تبلیغات یک رابطه U مطالعه نشان می دهد که متغیرهای سودآوری وشدت صادرات تأثیر منفی و معنی دار بر شدت تبلیغات دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.