شاخص های مدل مفهومی قابلیت های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد با نقش تعدیل کننده مدیریت ریسک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخص های مدل مفهومی قابلیت های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد با نقش تعدیل کننده مدیریت ریسک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخص های مدل مفهومی قابلیت های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد با نقش تعدیل کننده مدیریت ریسک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخص های مدل مفهومی قابلیت های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد با نقش تعدیل کننده مدیریت ریسک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخص های مدل مفهومی قابلیت های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد با نقش تعدیل کننده مدیریت ریسک :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز بقا و موجودیت هر کسب و کاری وابسته به وجود مشتریانی است که مایل به خرید محصولات یاخدمات آن هستند. روند جهانی در بازارها، زیربنای اهمیت و درک رفتار و عملکرد شرکت ها در بازارهای وارداتی است. برای کسبمزیت رقابتی در این بازارها و حفظ موقعیت رقابتی بالاتر، شرکت ها، قابلیت ها و منابع متفاوتی را ایجاد کرده و ارتقا می دهند تا باالزامات بازار و شرایط متغیر آن پاسخی مناسب دهند. هدف اصلی این تحقیق بهبود عملکرد وارداتی شرکت های وارد کننده می باشدکه می تواند تاثیر قابل توجهی بر روند بازاریابی شرکت های وارد کننده کالا داشته باشد. در این مقاله نقش متغیرهای قابلیت هایبازاریابی بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل گر مدیریت ریسک بر عملکرد شرکتهای وارد کننده همراه با بررسی نتایج سایر محققان موردنقد قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.