رابطه استراتژی اقیانوس آبی و تجاری سازی تولید با متغیر میانجی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه استراتژی اقیانوس آبی و تجاری سازی تولید با متغیر میانجی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه استراتژی اقیانوس آبی و تجاری سازی تولید با متغیر میانجی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه استراتژی اقیانوس آبی و تجاری سازی تولید با متغیر میانجی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه استراتژی اقیانوس آبی و تجاری سازی تولید با متغیر میانجی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

؛«هدف اصلی» این تحقیق شناسایی رابطه بین استراتژی اقیانوس آبی و تجاری سازی تولید با متغیرهای میانجی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیکدر سال ۱۳۹۴ بود. «روش تحقیق» در این مطالعه توصیفی از نوع همبستگی انتخاب شد. جامعه آماری به تعداد ۱۱۴ نفر بوده که بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده با استفاده از جدول کرجسی و مورگان، تعداد ۸۹ نفر از کارکنان خبرهشرکت فرآورده های لبنی کاله آمل به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند «روش تجزیه و تحلیل داده ها»، با استفاده از آمار توصیفی (شامل: فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی (شامل: ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون دوجمله ای) از طریقنرم افزار SPSS انجام شد. «نتایج تحقیق» نشان داد که بین «استراتژی اقیانوس آبی» با «تجاری سازی تولید»، «تولید نوآورانه» و «تولید نوآورانه سیستماتیک» شرکت فرآورده های لبنی کاله آمل رابطه وجود دارد. رابطه بین «تولید نوآورانه» با «تولید نوآورانه سیستماتیک» و «تولید نوآورانه سیستماتیک» با «تجاری سازی تولید» نیز معنادار بود. اما رابطه معنی داری بین «تولید نوآورانه» با «تجاری سازی تولید» شرکت فرآورده های لبنی کاله آمل شناسایی نشد. در نهایت نیز نشان داده شد که وضعیت چهار متغیر «استراتژی اقیانوس آبی»، «تجاری سازی تولید»، «تولید نوآورانه» و «تولید نوآورانه سیستماتیک» در شرکت فرآورده های لبنی کاله آمل مناسب است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.