بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم CRM برای تغییرات وتقویت بانک شهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم CRM برای تغییرات وتقویت بانک شهر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم CRM برای تغییرات وتقویت بانک شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم CRM برای تغییرات وتقویت بانک شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم CRM برای تغییرات وتقویت بانک شهر :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

یکی از این راهکارها مدیریت ارتبا با مشتری و بازاریابی رابطه مند است. مخصوصاً در صنایع خدماتی استفاده از بازاریابی رابطه مند روز به روز در حال افزایش است که سعی دارد با ایجاد ارتباطی پایدار با مشتریان منجر به ایجاد رضایت و وفاداری ایشان شود. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد با الگوی پیشنهادی پیاده سازی و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری در بانک شهر و اولویت بندی تغییرات مهم سازمانی در جهت اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری، چنانچه بانک شهر بر اساس اولویت بندی انجام شده در تقویت مولفه های مذکور تلاش نماید و نسبت به حفظ و ایجاد موقعیت ها و زیرساخت های لازم فعالیت نماید، اجرای سیستم CRM در این بانک با ریسک شکست پایین تری همراه است چرا که علاوه بر توجه جدی به مقولات و مولفه های ارائه شده و معرفی شده در این تحقیق، عوامل تأثیر گذار داخلی و خارجی (محیطی) بسیاری در شکست و یا موفقیت اجرای چنین برنامه هایی نقش دارند. در اینجا لازم است پیشنهاد گردد واحدی با تخصص بازاریابی و با همکاری سایر بخش های بانک شهر در تنظیم و همخوانی فعالیت های بانک با مدل بدست آمده برای ایجاد شرایط بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، شروع بکار نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.