بررسی تاثیر صلاحیت بین فرهنگی بر رضایت بیماران با نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی شهرستان ساری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر صلاحیت بین فرهنگی بر رضایت بیماران با نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی شهرستان ساری) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر صلاحیت بین فرهنگی بر رضایت بیماران با نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی شهرستان ساری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر صلاحیت بین فرهنگی بر رضایت بیماران با نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی شهرستان ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر صلاحیت بین فرهنگی بر رضایت بیماران با نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی شهرستان ساری) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

از آنجایی که بخش بهداشت و درمان با بیمارانی دارای زمینه ها و فرهنگ های مختلف روبرو هستند ، فرهنگ ، پیامدهای بالینیمهمی در ارتباط بین پزشک و بیمار دارد. در همین راستا ، پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر صلاحیت بین فرهنگی بر رضایتبیماران و با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات صورت گرفت . این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش در زمره تحقیقاتتوصیفی- پیمایشی قرار میگیرد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه بیماران بیمارستانهای خصوصی شهرستان ساری بوده است. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است ، که حجم نمونه مورد نیاز پژوهش ۱۹۶ نفر تعیین گردیده است . برایانتخاب نمونه از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. ابزار گردآوری در این پژوهش ، پرسشنامه بوده کهپایایی این پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰.۹۲۴ تایید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از نرمافزار Smart PLS استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که صلاحیت بین فرهنگی بر رضایت بیماران تاثیر معنی داری دارد وهمچنین کیفیت خدمات بین صلاحیت بین فرهنگی و رضایت بیماران نقش میانجی ایفا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.