نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم به خرید موبایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل سونی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم به خرید موبایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل سونی) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم به خرید موبایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل سونی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم به خرید موبایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل سونی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم به خرید موبایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل سونی) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، اشتراک نظرات و تجارب مثبت و منفی مصرف کنندگان با دیگر مصرف کنندگان یا افرادی است که قصد خرید محصولی مانند موبایل را دارند، در جهت کاهش ریسک خرید و نجات یافتن از سردرگمی در میان محصولات مشابه در محیط اینترنت صورت می گیرد. هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان موبایل سونی است. پژوهش حاضر از نظر هدف، پژوهش-کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها، پیمایشی است. برای جمع آوری داده های پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده گردید. و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و شاخص های همچون میانگین و انحراف معیار انجام گردید و بر اساس نتایج پژوهش میزان تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان ۴.۲۶ از ۵ و انحراف معیار ۰.۵۲ ارزیابی گردید که نشان دهنده تاثیر مثبت تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان موبایل سونی است. این پژوهش به دلیل مطالعه موردی در مورد برند ی که در ایران تولید نمی شود دارای محدودیت های فراوانی از جمله نبود آمار دقیق میزان واردات، میزان فروش و عدم همکاری نمایندگی و… بود. با توجه به انجام شدن مطالعات اندک در زمینه تبلیغات دهانی الکترونیکی در ایران، نوآوری این پژوهش را می توان در روش حل و مورد مطالعاتی آن دانست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.