معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی :

تعداد صفحات :۳۰

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی و شناسایی همزمان مقالات بانفوذ، مجلات، مؤسسات و به طور کلی پژوهشگران درتحقیقات بازاریابی است که در سال های اخیر اثرات زیادی را بر روی استناد آستانه ای مقالات داشته اند. مطالعات تحلیل استنادی به دلیل کاربردهای جالب آن در تحلیل انتشارات ادواری مورد توجه متخصصان در انتخاب منابع اطلاعاتی هستند. تحلیل استنادی آستانه دربردارنده تعداد کارهای تحقیقاتی و استناد به مقالاتی است که در مجله های برگزیده بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته اند. به منظور آنالیز پژوهش ها باید هر استناد حداقل ۱۸ بار و یا بیشتر انجام شود. در این پژوهش این آستانه جهت آنالیز اثرات و بررسی محدوده منحصر به هر تحقیق بازاریابی استفاده شده است. تحلیل استنادی آستانه ها از لحاظ کیفیت، اهمیت و اثرات روی تحقیقات بازاریابی در محدوده هستند که محدود به مجله و کارهای تحقیقاتی چاپ شده نمی باشد. سه مقاله که به تعداد زیادی مورد استناد قرار گرفته است از کارهای فورنل و لارکر، بارون و کنی، اندرسون و گربینگ بوده است. سه نوع مجلات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و تحقیقات مشتریان دارای بیشترین تاثیرات روی تحقیقات بازاریابی بوده اند. این مطالعه در ابتدا در رابطه با شناسایی کارهای تحقیقاتی، مجلات، مؤسسات و تحقیقات بازاریابی به صورت هم زمان انجام گرفت که تضاد زیادی با رویکردهای سنتی داشت و محدودیت هایی را در رابطه با کیفیت کارهای چاپ شده بازنمایی نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.