کدام یک از ابعاد ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بیشتر و کدام کمتر مورد توجه مشتریان در تمایل به خرید یک محصول جدید است؟ (در مطالعه آزمایشی) (در مطالعه آزمایشی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کدام یک از ابعاد ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بیشتر و کدام کمتر مورد توجه مشتریان در تمایل به خرید یک محصول جدید است؟ (در مطالعه آزمایشی) (در مطالعه آزمایشی) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کدام یک از ابعاد ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بیشتر و کدام کمتر مورد توجه مشتریان در تمایل به خرید یک محصول جدید است؟ (در مطالعه آزمایشی) (در مطالعه آزمایشی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کدام یک از ابعاد ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بیشتر و کدام کمتر مورد توجه مشتریان در تمایل به خرید یک محصول جدید است؟ (در مطالعه آزمایشی) (در مطالعه آزمایشی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کدام یک از ابعاد ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بیشتر و کدام کمتر مورد توجه مشتریان در تمایل به خرید یک محصول جدید است؟ (در مطالعه آزمایشی) (در مطالعه آزمایشی) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش رتبه بندی ابعاد سه گانه ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بر تمایل به خرید یک محصول جدید است. با بهره گیری از روش آزمایشی (ریسک ادراک شده از محصول، در دو سطح کم و زیاد تعریف شده اند)، در بین ۲۰۰ نفر ( طبق نمونه گیری مشابه) از مشتریان فروشگاه در شهر آمل صورت گرفته است. داده های موردنیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است. از آزمون فریدمن با استفاده از نرم افزار اس. پی. اس. اس برای رتبه بندی ابعاد ریسک درک شده استفاده گردیده است. نتایج آماری در حالت کلی مبین بیشترین درصد فراوانی ابعاد روانی، عملکردی و فیزیکی به ترتیب در شرایط ریسک زیاد و فراوانی بالای ابعاد عملکردی (مزه)، روانی (کیفیت) و فیزیکی (سلامت) به ترتیب در شرایط ریسک کم می باشد. بنابراین در مجموع به تولیدکنندگان موادغذایی تمرکز بیشتر بر روی بعد روانی یا کیفیت (نسبت به سایر ابعاد ریسک) جهت ترغیب به خرید محصولات جدیدشان توصیه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.